Dag 1, presentera er

Johanna: Jag heter Johanna, jag är 13 dagar äldre än Linnea. Hihi. Jag tycker om att fotografera, Jag ha min linnea som leker modell åt mig. Annars så spelar jag fotboll, men jag får se kan bil så att jag slutar om ett tag men vi får se pga. att jag är knatte tränare, så jag extraknäcker som fotbolls tränare( håller på att utbilda mig till tränare men så länge så är jag tränare för små barn. Det är otroligt kul så ni som får chansen tycker jag absolut att ni ska ta den chansen. Jag lysnar mest på Veronica Maggio, Amanda Jensen, Mando diao, Markus Krunegård, Håkan Hellström och många fler.
Här är jag!

Linnea: Hej, jag heter Linnea, och jag jobbar på en knappfabrik! Hmhmhmh, jag är 13 dagar yngre än Johanna vilket med 13 dagars marginal gör mig yngst i 9:an på Helenelundsskolan. Jag är 172 lång dock vilket gör att det inte direkt märks. Jag spelar volleyboll, ca 1 träning kvar innan jag slutar. Jag har spelat de senaste 3 åren. Men det känndes dags för en förändring så nästa år blir det gruppträning och simmning med Johanna istället. Detta är nödvändigt då jag är en sucker för allt som är sött (syftar på den snart tomma burken med smörkola..). Gotta stay in shape, jag får ju leka model för Johanna lite då och då ju. Annars så älskar jag att skriva, jag vet, udda intresse.. Jag älskar svensk musik (jupp, just keeps getting weirder) och gamla filmer (Brekfast at Tiffanys någon?). Till sist så kan jag avslöja en hemlighet för er. De flesta tror att jag är en liten hemmafru/mormor då jag brukar prata om att jag inte har något emot att städa. Men det är en lögn! Just nu så kläs mitt rum av en heltäckningsmatta gjord av de fyra senaste dagarnas kläder samt en hel del grejer som jag aldrig ens drog på mig.. Japp, där har ni mig. Några frågor?

Såhär ser jag ut!

Kramar, Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0