Dag 13, vad hade jag på mig idag

Johanna: Inget... jag var naken. Eeeeeller?
Fin vriden bild.
Jeansthigts köpta på Salt
Tröja från NoaNoa
Halsband fått från min fina vän! Det finns på Accesorize

Linnea:
Hihi, jag är Johannas "fina vän". Idag hade jag på mig två "ombyten".

På första bilden hade jag just pratat med Anton och vägrade att klä på mig tjocka svensk kläder. Dock blev det lite kallt, därav tjocktröja och tåfflor. Det här har jag på mig: Linne (osynligt) från H&M, hoodtröja köpt i Sälen skii shop, shorts från The New Yorker, tåfflor från Hemtex och väskan är från Accent.
Om någon undrar så bar jag faktiskt runt på väskan hela tiden imorse. Sjukt bra när man springer runt i huset och ska ha med en massa grejor.

På den andra bilden har jag bytt till mer myskläder. Strumpbyxor á la Cubus, shorts från H&M, halsduken är från Ginatricot och tröjan är min Pappas och kommer ifrån H&M.

Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0