Dag 6, Min dag

Johanna: Min dag börjar med So lektion lite allmänt sådär om jag skrev tidigare. Sen matte och MVG tyckte Kevin om mitt matte prov som är great! Sen så var det den sista lektionen på året som var NO, Jippey! Nej men det helt okej, vi hade frågesport, och mitt lag kom 2:a. Senare hem och hämta plånboken och sen vidare till Sollentuna C där jag köpte ett puder två ringar och en kofta till mig och en julklapp. Jag och Linnea åt också på Subway. Föresten så träffade jag två fina flickor vid namn Sanna och Elin i centrum också. Sen kom jag hemoch pratade med min mamma och tittade på en fisk i vårat akvarium som håller på att dö... Sen åkte vi och hämtade mina skolkläder som jag visade. Sen har Farbror Per kommit och vi har fixat lite med lite saker. Nu ska jag titta på Ung och Bortskämd. Sen blir det sängen och till stan imorgon.

Linnea: Min dag. Jo, först kom jag försent till skolan och spenderade den första lektionen, SO, med att småprata om julen med Birgit, vår SO-lärare. Fett skön chey den där Birgit, skulle tippa på att hon är typ 63 +/-. Sen hade vi matte, jag satt och sov den lektionen, innan årets sista lektion: NO. Vi hade, percis som Johanna (fast vi går i olika NO-grupper) frågesport, eller typ jeopardy. Ställningen blev: Lag 2, sist med 0 poäng, Lag 3, 2:a med 60 poäng och Lag 1 (mitt lag såklart) först med 4950 poäng! Nej, jag driver inte det blev så.

Sen åkte jag och Johanna på shoppingrunda i SollentunaC. Pappas julklapp är löst, äntligen! Dessutom så har jag nästan kommit på ett rim till Johannas julklapp. Lite julklappar till mig själv blev det också. Because I'm worth it. Vi åkte hem kring halv 4 typ.

Klockan 6 började julvolleyn. Moa och jag såg till att hamna i samma lag som vanligt och det blev tre matcher som, för vår del, bestod av 90% skratt. Sen vann jag ju maskeradtävlingen med min jättetomteluva också.

Till slut så har vi just klätt klart julgranen och som jag sa tidigare så letar vi alltid stora granar. Den här är dock lite för stor. Strax över 4 meter typ. Det känns lite för mycket typ. Nu är den klädd i alla fall och fin blev den.
 <-- Såhär ser den ut. Hehehe.

Åh, och juste. Jag har inte ätit middag ikväll. Jag glömde lixom bort det och ingen påminde mig. Men det gör inte så mycket. Hungrig är jag inte i alla fall.

30 dagar
Kramar till er alla!
Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0