Dag 8, ett ögonblick

Johanna: Hmm... Vad kan de mena med det här? Ett ögonblick kan vara vad som helst.
(Jag tror att Johanna sover.. sad. Hennes ögonblick är vad som helst. Förlåt Johanna om jag publicerar innan du var klar men då får du lägga till text elskling /Linnea)

Linnea: Ett ögonblick? Hmmm.. generellt sätt så är mina favoritögonblick när jag kommer på något riktigt klurigt (Kajsa: Vad betyder LOL? Linnea: Lek och lär. Kajsa: Jahaaa..), eller listar ut något som någon annan har sagt, en timme efteråt. Jag brukar säga att alla borde pröva att vara sådär lagom trögtänkta någon gång. Skämtet eller vad det nu var som sades blir så sjukt mycket roligare då.

"Hehmhmhm..", "Fattar du Linnea?", "Jaadåå". Räkna nu långsamt till 10. "Jaahaaaaa! HAHAHAHAHA!!", "Åh, nu fattar hon, surprize.."

Det där låter blåstare än jag vanligtvis är. Men jag kan inte säga att det aldrig har inträffat. Jag vill dock bara påpeka (efter att ha framställt mig själv som blond) att jag är oerhört smart och att efter att ha räknat ihöp mina betyg så har jag 300 poäng! Duktig chey!


30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0