Det onda ögat, grrr

Jag som skulle få träna duktigt idag!

Carina pratade med mig efter svenskalektionen, hon sa att mina arbeten i snitt ligger på en MVG nivå, men hon saknar fortfarande ett arbete utifrån boken ondskan. Så ingen träning utan jag ska skriva på den här uppssatsen tills sent inatt. Den här uppgiften kan bestämma om jag får VG eller MVG!!

Huff huff! Imorgon ska jag hålla mitt speech i engelska också. Nervös? Svar: JA! Det är inte ens helt klart än..

Tur att man har Johan vid sånna här tillfällen. När jag satt och deppade nyss så kom han in och satte på en kort låt liknande grej och sjöng: Käääär jag e så kääär i dig, varje gång du ler, så tänds tusen stjärnor i miiiig!
Söt eller något?

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0