Jag ser i kors.

Har suttit non stop framför datorn de senaste dagarna. Tyvärr inte i något roligt syfte utan på grund av läxor, mycket läxor.

Nu är jag i alla fall klar för kvällen, jag har satt ihop delar i en uppsats och skrivit en annan från scratch. Duktig chey. Ikväll var det faktiskt inte så farligt. Men jag kommer att behöva gömma mig och vänta ut spanskalektionen imorgon för jag har inte förberett inför vårt samtal (på spanska, enskillt med läraren, gulp!). Dock så har jag gått och lagt mig efter tolv samtliga dagar den här veckan så ikväll så ska jag "lyxa till det lite". Snabb dusch och sen bums i säng! Yääs!!

Kramar Linnea
(Jag loovar att blogga normalt igen så fort dammet har lagt sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0