Monarkist javisst!

Ja, jag är för monarkin. Jag tycker att det är oerhört fint med ett kungahus och jag tycker att vad de gör för att promota Sverige är ovärdeligt. Därför gör det mig väldigt glad att höra alla rykten om att Kronprinsessan Viktoria skulle vara gravid. Tillsvidare så är det bara spekulationer, man pratar om hennes draperade klädval under nobelfesten och undrar om idet inte döljer sig en liten mage därunder. Är det dock något som jag har uppmärksammat så är det hennes byst. Den har vuxit märkligt helt plötsligt.. Graviditetstecken? Helt klart. 

Citetrar faster Mary-"J*vlar vilka lökar hon har fått Vickan!"

Vi får helt enkelt vänta och se...
Kram Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0