Ursäkta så mycket.

Jag och Johanna har visst varit väldigt dåliga på att uppdatera på sistone.
Jag kan förstås bara skylla ifrån mig åt mig själv, men det tänker jag göra!
Min familj är numera båtägare och de senaste dagarna har vi guppat runt i stockholms skärgård i en 42 fots Grand Banks. Tyvärr har vi varit i den norra delen av skärgården, och eftersom att det inte funnits gästhamnar med el, och batterierna som följde med båten var så dåliga, så har jag inte kunnat använda datorerna förens nu.
Dessutom så ska jag ta upp också att mina senaste dagar har omgetts av en gråmulen dimma. Båtlivet är inget som jag någonsin har velat ha och jag har svårt att anpassa mig. Jag tycker inte om att vara på en båt och går mest runt och är deprimerad hela tiden.
Just nu däremot är livet rätt så bra. Internet är uppkopplat, vi ligger fast vid land hos kusin Tyra och Muster Ulrika, jag och Tyra äter bullar och någonting händer!
Japp men nu tjatar Tyra om att få bada så jag får väl byta om och bita ihop då.

Kram kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0