Äntligen tilsammans igen!

Johanna är tillbaka!! Äntligen! Och hon är allderles för brun!

Bröllopskortegen igår var jättefin med hur många hästar som helst! Vi läste på aftonbladet.se igår att det var närmar 80 stycken! Kronprinsessan var så vacker brevid sin alderles egna prins. Lägger upp bilder lite senare.

Såå, nu sitter en blek Linnea i Johannas säng och skriver. Känns bra att äntligaen få ha någon att prata om sjuka saker med! Faast, ja kanske mer normalsjuka saker.. Det riktigt random har jag redan klarat av den här veckan med Venus.

Ja Linnea vi har ju varandra, så vi kan leka bulleribulleribock tillsamans. Det har jag saknat när jag var i Tunisien.. Haha. 

Texten nedanför är skiven ord för ord, vartannat Linnea vartannat Johanna.
Nu så ska vi gå till en rolig lekpark med Johannas roliga (Johanna failar på det här hon bara drar ut på allt!) kamera! Vi kommer ta många fina bilder i dag när vi är i lekparken. När vi kommer hem så ska vi äta GLASS!! Vi ska också lägga in de fina  bilderna på bloggen :)

Mycket bra! Då har vi en plan!

Se yaa, kram Johanna och Linnea

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Allt är kanon bra med mig, vi kom nyss in från en promenad där vi fick se ett rådjurskid sova precis vid stigen vi gick på. UNDERBART, bild kommer på bloggen strax..



Vad gör du då?

2010-06-20 @ 17:22:07
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: kajsa :)

haaaallå, varför har inte jag fått veta att ni har blogg för ? :O <33

2010-06-20 @ 19:54:55
URL: http://kkajsabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0