ärenden

Dagens sysslor, som bestod av att lämmna in lite papper till kyrkan inför konfirmationen samt att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, är avklarade! Cyklade upp till kyrkan och sen vidare till videobutiken. Det är så skönt och enkelt att cykla ju. Tänk att det tog mig 14 år att lära mig det! På Video3000 hälsade personalen glatt på mig, vi börjar bli värsta homeisar asså. När jag ändå var där så kollade jag runt bland nyheter och där hittade jag filmen Allt för min syster. Jag har läst boken och blev väldigt upprörd då (boken har ett väldigt starkt budskap), så jag hyrde den för att se hur de gestaltar den som film. Tänkte se den med mamma ikväll.
Cykla säkert så hörs vi sen.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0