Dear rain, F*CK YOU!!

Missade att blogga imorse, det blev för bråttom för familjen skulle iväg på sommarfest/avslutning för mammas jobb. Eftersom att mamma skulle arrangera festen, som snarare är en picknik på Drottningholm, så var vår familj tvungna att infinna oss på utsatt plats 10:00. Min familj (inklusive mig själv) är extremt dåliga på att planera tid men vi lyckades ändå ta oss dit till kvart över. Efter ca en timmes trevligheter, med bland annat en guidad rundtur kring slottsträdgården, föll den första regndroppen. Först duggregn, sen spöregn! Mitt nya och väldigt uppklippta hår reagerade då med att ställa sig rakt ut från huvudet innan det blev så blött så att det istället låg slickat kring ansiktet. Marken blev blöt också så trotts min smidighet så har jag gräsfläckar hela vägen upp på låren!
Men man ska alltid se det positiva i situationen, det regnar inte så farligt mycket längre. Faktum är att det slutade ett par minuter efter att vi gick innanför dörren.
Scoutliv är bra liv!

Tjaoo, Linnea


Kommentarer
Postat av: Karin

vet faktiskt inte var dom köpte den

2010-06-13 @ 15:40:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0