Det är för fint väder för att vara inne idag,

så jag drar för gardinerna en stund nu. Har varit ute sedan klockan 11 och nästan bränt mig i solen! Nu ska jag bara sitta inne och vänta på att brännan ska synas (det blir bara typ rött för mig till huden fått vila i någon timme, då blir det brunt). Men tro inte ska jag sitta på stand by! 
När jag var ute så plockade jag i trädgården, bland annat utanför mitt fönster. Som jag tidigare har sagt så bor jag på bottenvåningen och jag använder mitt fönster lite som en andra utgång. Men det är ganska bra insyn dit, trotts att det ligger på baksidan. Därför så ska jag dra igång det bortglömda projektet där jag ska insiktsskydda och göra det till min egen plats i trädgården.
Så nu ska jag sätta mig med papper och penna och planera. Just nu är jag lute sugen på en vägg av spaljéer täckta med grönblomm och aklejor, och kanske man skulle blanda in lite tyg och draperier på något sätt. Vet någon om ÄntligenHemma har en tipswebbsida??
Vi får se hur det går, måste ju övertala mamma och pappa också..

Kram kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0