Fotbolls-VM

Fotblolls-VM är så sjukt överskattat! Jag ser just nu samma mål för 7:e gången, troligen för att det inte blir så många fler än så under en match. Alla har likadana kläder så enda sättet att ta reda på vilket land som spelar är den lilla rutan uppe till vänster. Har man inte koll på det så är det bara samma killar som springer efter samma boll utan att lyckas göra mål, vilket är väldigt synd eftersom mål är den enda regeln jag är helt säker på att jag kan. Nej, fotbolls-VM är något jag har mycket svårt att förstå mig på.
Tur att det bara är en månad vat 4:e år.

Kram Linnea

Kommentarer
Postat av: moa

den stod utanför mitt hus :O

2010-06-14 @ 23:00:54
URL: http://woonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0