Jag me!

Haha, det verkar som om vi gör ungeför samma saker idag jag och Johanna. Jag har nu städat klart och bakat en kaka som ska ätas efter middagen. Och gissa vad. Nu ska jag sätta mig och läsa en stund och bara ta det lugnt. Haha! Kanske sätter mig på balkongen och suger i mig lite sol. Om det inte är för kallt bara.
Jag skulle torka av kaklet i mitt badrum för en stund sen och när jag stod i duschen lyckades jag snubbla till och stöta emot min något ovanliga duschkran (den är formad som en delfin och huvet är lixom kranen) som väldigt lätt går på. Det resulterade i att duschmunstycket fick ett eget liv och jag blev totalt nersprutad av iskallt vatten! Så jag får städa bardrummet på nytt imorgon och kläderna hänger nu på tork.
Jaja, man kan inte lyckas varje gång!

Kram Linnea


Kommentarer
Postat av: Alansolveig

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-26 @ 07:55:35
URL: http://alansolveig.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0