Linnea

Jag heter Linnea, är 14 snurriga varv runt solen och Johannas syster på halvtid. Annars så har jag både en bror och en syster som båda är yngre än jag. Min bror har ett förståndshandikapp som heter Downs syndrom. När jag inte sitter i skolan, och lär mig om allt viktigt som vad Plutos månar heter, så spelar jag volleyboll i SollentunaVK och hänger med söta flickor och pojkar som jag kallar för vänner. Annars så ligger jag oftast och latar mig! Min sommar börjar med en vecka hemma i Sollentuna då jag ska göra precis vad jag vill och inget annat! Sedan så ska midsommar spenderas med släkt och vänner på ön Muskö utanför Nynäshamn. Efter det, tja då har jag faktiskt ingen aning om vad som händer men det är det som är så fint med sommarlov, man behöver inte planera allt! Vid okänt datum går bussen med mig Johanna och många andra till åkerögårdens konfirmationsläger.
Min sommar i ett nötskal! Eller inte..
Ses i sommar!

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0