Mmmmmm, choklaaad...

Nej men jag blev fett sötsugen och jag funderar på att baka (kanske fel ord "röra ihop" är det bättre?) lite chokladbollar. Kylde kaffe tidigare idag för att göra islatte men det blev ju massa över.
Det är alltid så irriterande, för man kommer inte på att det ska vara kaffe i chokladbollar förens det ska i och då måste man koka kaffe, och kyla det och det tar typ en timme! Men nu är ju den delen redan klar så.

Imorgon ska jag åka ut till Muskö. Jag och syskonen åker med Johans färdtjänst vid 10:00 ungefär och Mor och Far kommer sen till kvällen. Skönt med en dag då vi får sola och bada innan midsommar. Midsommar är nämligen ingen semester. Nej nej, man ska upp före 9, vara klädd, sminkad, och viktigast av ALLT, kransen ska sitta på huvudet klockan 10:00 då gästerna kommer.
Just kransar är något vi alltid har jag och min syster. Vi är de enda på Muskö som har kransar beställda från en blommaffär, eller blommtant snarare. Andra har också kransar men den mer charmiga sorten gjorda av björkris och sånt. Det ser jättesött ut men jag har varit upklädd i gulblått och midsommarkrans i så många år att jag inte kan tänka mig något annat. Sen ska man le och ställa upp på bilder.
Hade tänkt att ladda upp en bild från när jag var liten, man det funkar inte. Någon som vet varför?
Jaja, strunt i det.

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0