Sommar, sommar, sommaar!

Hoppade ut genom fönstret (lugn jag bor på undervåningen) för en stund sen. Det är så fint ute i trädgården nu när allt blommar! Jag tog lite bilder också. Lova bara att inte skratta åt dem. Jag är inte lika bra fotograf som Johanna, men jag tar med mig kameran överallt ändå.





Bästa klätterträdet ever! Klättrar man upp och sätter sig på rätt gren så kan man se över hela kvarteret.

Får värsta sommarkänslan av det här!
Mamma verkar tycka likadant för hon har bestämt sig för att dra med mig till Plantagen. Men vem vet, om jag är snäll (eller tjatar tillräkligt mycket) kanske jag också får blommor!

Kram Linnea

Kommentarer
Postat av: Sissi

härliga sommarbilder :)

2010-06-13 @ 19:24:11
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0