Farsdag!

Grattis pappa på farsdag!

Jag och mamma var iväg och köpte en kokbok åt honom igår som han verkade bli glad för. Men är det inte svårt att köpa presenter till sina pappor? Eller är det bara jag? Min pappa sätter unan tvekan kvalitet före kvantitet fast helst så ska ju vad det nu är han vill ha vara stilanpassat och blablabla... Han önskar sig något perfekt. Så vart hittar man det? Utan att det bränner hål i plånboken. Evig fråga det där lixom..


Blir du glad för de här kanske pappa?


Kramar Linnea


Kommentarer
Postat av: isabella

Härliga strumpor! ;)

2010-11-14 @ 12:56:37
URL: http://isabeeella.blogg.se/
Postat av: DaddyM

Hade jag fått dem av dig så hade jag gillat dem. Tack för boken!

2010-11-14 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0