Frukost och hushållssysslor

Sitter och dricker te och tar igen vad som har hänt på morgonen medan jag sovit. Först vill jag instämma med Johanna, tack, för alla era fina kommentarer. Det värmer.

Grannbarnen kom just och ringde på dörren, tur att de båda är typ 8 år så att man inte behöver skämmas allt för mycket när man öppnar dörren med streck efter kudden kvar i ansiktet. Fats tänk vad roligt med en jämngammal granne. Kajsa och Anton lär ju utan tvekan hålla ihop så länge de båda bor kvar.

När frukosten är uppäten ska jag ta en snabb dusch innan jag måste hänga tvätt. Usch! Själva "att hänga tvätt" är inte så farligt, men tväten är ju blöt och iskall. Kanske kan man göra det med vantar?

Hörs senare.
Kram Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0