Kvällsbloggare?

Jag lyckas visst bara blogga på kvällarna. Men jag ver helt säker på att jag hade bloggat lite tidigare idag, men tydligen inte.

Jag och Johanna och mamma tränade som sagt idag. Afrodans, roligaste träningsformen som finns? Men jag har lite ont i ryggen efter dagens pass. Hoppas att det försvinner under natten.

Jag vet att jag sa att jag skulle berätta vad jag ska klä ut mig till på maskeraden idag. Men jag ändrade mig lite och nu får ni inte veta förrens imorgon! Haha, men den här gången lovar jag att ni ska få se.

Klockan ställs på 9 imorgon. Ska till SollentunaC och leta efter lite smågrejer och sen packa ihop allt och dra till Johanna. Sen sover jag där till lördag också. Tror jag.

Sov så gott people, Kramar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0