Och medan alla andra gick och la sig..

..så fick Linnea stanna uppe och göra sin extraläxa: Sätta ihop ett diagram på den individuella försäljningen i klassen. När fick jag ansvaret för allt det här? Önskar att mamma kunde hjälpa mig men hon är på Svartsö på konferens så jag får klara mig själv. Pratade med henne i telefon nyss dock.

Nej, såhär blir inget jobb gjort. Imorgon så ska jag be Cissi att få hålla möte med henne för klassen under klassrådstiden. Något måste göras åt vår klasskassa..

Jag ska börja lägga upp bilder igen också, jag vet att jag lovade att göra det hela tiden men då räknade jag inte med den totala melt down krash min dator går igenom. Från och med imorgon! Lovar!

Kramar Linnea

(Grattis idag förresten, till Mikaela (blogg) som idag blev mamma till Kelly!   Lycka till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0