Onsdag=Halvvägs igenom

Bara halva veckn kvar! YES! Fick reda på igårt att jag ska skriva ett spanska prov idag dock. Men det är till en undersökning och våra lärare får inte se dom och jag tror att de till och med är anonyma.

Jag har på mig det fina pandora armbandet jag fick av Anette då jag konfirmerade mig. Älskar pandora, men berlockerna är dyra och jag har inte haft råd at köpa flera så ängelberlocken hänger där helt själv. Julklappsönskning!!














Mamma, köp vänner åt ängeln!



Kramar Linnea


Kommentarer
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-17 @ 16:54:34
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0