På tal om..

HAHA, lördagsgodis Johanna! Igår när vi kom hem så ville vi ha godis och lägligt nog så stod det en påse på kylskåpet. "Don't give a shit about tomorrow, only care about tonight". Tja det var inte så populärt hos Johan och Kajsa idag när vi hade ätit av deras lördagsgodis. Storasyster löser dock problemet med att plocka fram sin mörkaste sida (beroende av ahlgrens bilar) och plockar fram extra godis ur sin hemliga gömma! Tadá!
Min dator funkar inte! Den har tappat internetconnection så ag får sitta vid pappas istället (=inga fina bilder!). Men pappa kommer snart hem från båten och då har han lovat att fixa det åt mig.

Hörs snart igen.
Kramar till er alla, Linnea

Kommentarer
Postat av: pinja

fin header!

sv; tack så mycket :) jo alla bilder jag har på bloggen tar jag själv! :)

2010-11-13 @ 15:43:22
URL: http://piinja.blogg.se/
Postat av: pinja

fin header!

sv; tack så mycket :) jo alla bilder jag har på bloggen tar jag själv! :)

2010-11-13 @ 15:43:23
URL: http://piinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0