Regn=te!

Det är kallt och regnigt ute. Men det betyder att det görs chai te hemma hos mig! En stor var kopp te när man har varit ute och gått i det mörka och regninga. Men jag har hunnit sätt i massor av lappat i sista NO boken nu! Jag vet inte om jag har berättar om mitt duktiga projekt att jag har satt lappar på ALLA 90 sidorna i tre böcker till provet vi har på tisdag nästa vecka.
Vad linnea inte sa var att vi på håltimmen var hemma hos Dennis, vi två och Anton. Vi spelade Halo och jag lyckades dörd Dennis en gång och Linnea en gång! Jag är BÄST! Sen Skulle killarna köra själva så vi satt och skulle störa dom, det vill säga peta på dom, vilket resulterade i två brottningsmatcher! Jag mot Dennis och Linnea mot Anton! Sen gick vi och lämnade killarna med sina spel. Haha
Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0