Religonslära

Haha, vi hade en annorlunda lektion i SO idag. Tanken var att vi skulle läsa om islam men efter en halvtimme så började ljudnivån stiga och innan lektionen var slut så fann jag mig själv, tilsammans med Johanna, Calle och Basse, hitta på en egen religon. Kchaablam.

En enkel sådan, enda regeln är att man ska respektera Gud (Basse) och profeterna (vi andra). Inga beteenderegler, inga förbud och inget helvete. Faktum är att enligt våran lära så återföds man samma sekund som man dör. Haha, men ni får inte tro att detta är ett allt för seriöst projekt. Jag ska visa er ett par avbildningar av guden och profeterna sen. Ni kommer att fatta då.

Bloggar mer senare, nu ska jag göra något varmt att dricka. Det är kallt ute!!

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kchaaablaaam! stavades det :D Haha <3

2010-11-15 @ 16:30:07
URL: http://sommarsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0