Tänk ändå...

... vad att prata med en vilt främmande människa kan göra!
Jag var och pratade med studievägledaren Ullas praktikant idag. En människa jag aldrig tidigare har träffat.
Det gav mig inte så mycket tänkte jag på väg ut därifrån, men jag tog en sväng hem och kollade igenom en katalog om gymnasieval och hokus pokus så vet jag nästan vad jag vill gå och var nu! Helt underbart! Jag satt i måndags och höll på att bryta ihop för att jag inte hade en aning om var jag ville gå, men nu så är det mycket lättare!
Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Mikaela - 14 år och gravid

sv: Oj vad kul! Ja jag konfirmerade mig i maj i kummelby :D Jag går inte i skola i sollentuna, utan jag går fortfarande i Alfaskolan i Solna, eftersom jag bodde i solna förrut :)<3

Jag blev gravid på normalt sätt.. eller haha vad menar du? :D

kramar!

2010-11-10 @ 23:11:46
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0