What goes around..

Haha, idag har jag verkligen fått känslan av att vi alla lever i samma värld för alla mina vägar har lixom kopplats ihop. Underbart eller hur? Men får lite GossipGirl feeling av det.

På tal om GossipGirl så har jag fått höra att förutom att Anton var grym på att limma så har han varit en jäkligt dryg skit mot M (<-- GossipGirl!!) och kommenterat vartenda ord hon har sagt. Hmmm.. Anton? Han den där som går i vår klass? Men vi måst ju förlåta honom om det nu var så. Moa, öhh, M, tog inte illa upp.

Imorgon ska vi på konsert jag och Johanna! Ohyeaa! Sebastian Rylander ska spela i Quben och vi drar dit tillsammans med Ebba och Fredrik. Kult värre!

Idag här jag för övrigt:
-Pratat micket fin sverige, hela dag! (Två dagars tysthet så raserar dina språkkunskaper!)
-Spänt tandställningen... AJ!
-Lärt mig att man kan få fysiskt ont av att se väldigt bra tv-serier och mentala men om inte Johanna har sett dem så man kan diskutera dem med henne!

Härligt va?
Hasta Mañana!

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0