Jogging

Nu känner jag mig duktig! Jag har på morgonen nu varit ute och sprungit! Härligt härligt! Spanat lite på miljöer till fotograferingen som ska göras idag. Har hittat några bra ställen. Det är toppen. Men jag tycker aningen synd om Hanna och Linnea som ska bli fotade nu när det är så kalt ute. Men jag får ta med mig varma filtar och varm choklad. Happyface! Sen får jag bjuda dom på mer fika efter annars känner jag mig så elak.
Men bilder kommer att komma upp efter fotograferingen. Det är ett + i alla fall.
Kram Johanna
Det här vädret skulle man vilja komma tillbaka till! Det skulle ha känts snällare att fotografera dom i!

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Vad roligt att ni är med och tävlar! Önskar er lycka till :)

2010-10-16 @ 12:11:04
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0