Grab a boob! (?)

Vi skulle kunna kalla det för en temavecka, eller så kan vi bara ertjänna att vår skola är något annorlunda. Dagen och gårdagen har varit, roliga, udda och extremt perversa. Var det någon annan som såg facebookevenemanget - "ta på någons rumpa" ? Det gjorde vi. Tisdagen gick, utan en lugn stund och som en konstant tävling om vem som kunde ta på flest vänner. På kvällen blev vi inbjudna till ett nytt evenemang, "grab a boob day". Ja, och så har den här dagen sett ut. Vi slutade göra motstånd vid 12:00 ungefär, med förhoppningen att de skulle tröttna. Men nej. Fast jag ska erkänna att jag hade också jäkligt roligt, och killar har också bröst, nästan.

Imorgon är det grab a dick day. Ska jag ta det som en positiv eller en negativ aktivitet från min sida? Måste kolla vem som startade det evenemanget!

Dagens bästa citat är (keep in mind hur otroligt pervers vår skola är just nu):
"Nej han äär inte pedofil, vi är bara vänner" Jaja Jennie, vi säger så *host*
och
"Linnea jag är snabbare än dig! I säääängen!! Eller nej vänta, fan nu blev det fel!" Ja Frederik, det blev fel, om du inte menade att dissa dig själv såklart.

Ha det bra, misstolksbanan!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0