Not a hit..

Som jag sa igår så var det idag "grab a dick-day". Men just det kändes faktiskt lite "too much". Så killarna som ville starta ett motsvarande evenemang imorgon fast om "pussys" ställde in det. Imorgon blir det istället: "Grab 'n touch everything you want-day"!

Imorgon så ska vi förresten till Tomtits! Forskar-fredag heter det. Det betyder en lång föreläsning, pratstund med forskare och skoldag mellan 11 och 5. Fast det tar ju typ en timme att åka dit och hem så det blir fyra timmar på Tomtits och jag lovar att vi får säkert leka i en av dem.

Nu ska jag vera sjukt duktig och läsa läxor. Hemkunskap faktiskt. Fast juste! Vi har inte hemkunskap imorgon! Ja, då kan jag ju äta glass istället.

Kram Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0