Dag 18, min favorit födelsedag

Johanna: Jag måste nog säga att den är på torsdag. Happyface! Varför då då? Jo, Jag fyller år på trettondags afton som är en röd dag och det är alltid jullov, vilket betyder att INGEN är hemma. Men i år är jag inte heller hemma utan i sälen med fina vänner. Så då blir det en födelsedag som firas med mina vänner.
Det finns dom som säger "Åååhh NEJ, jag fyller år när det är skola." Men jag säger "Hmm.. Röddag (i år igen) Tråååk ingen är hemma." Så nu ska jag äntligen få fira min födelsedag omgiven av vänner och inte hemma själv och sen kommer släkten. Ja ja, i år ska det bli kul!

Linnea: Får jag svara samma sak? Kommande födelsedag den 18:e januari. Alla år jag kan komma ihåg så har något blivit "fel". Eller, alla år till och med 10 har pappa varit på konferansresor och jag har därför ganska sura minnen därifrån när jag alltid var arg för att han inte ville prioritera mig. 11 kan jag inte komma ihåg och när jag fyllde 12 var Johanna sjuk så jag kunde inte träffa henne (sadface), 13 hade jag ingen fest och firade knappt och 14 spenderades på ett flygplan mellan sverige och Thailand (dock påväg hem) och glömdes bort av både familj, vänner och inte mins mig själv. Så vi siktar på 15 om 17 dagar! Tagga!!

30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0