Dag 19, Detta ångrar jag

(tidsinställt)
Linnea: Det finns en massa saker jag ångrar. Dock kan jag inte komma på något jag ångrar att jag gjort. Bara saker jag inte vågade eller inte tog mig tid att göra. Jag tror samtidigt att jag är för ung, för att svara på den här frågan egentligen. Jag lever ganska normalt, jag har ännu inte hunnit med att göra några livsomvändande val i livet. Usch vad tråkigt det låter, dags att färga håret blått?  

Johanna: Hmm... vad ångrar jag? Jag ångrar mycket, men jag har en tendens att alltid tänka positivt och göra det bästa av alla situationer. Men det finns helt klart en del saker jag ångrar. Det finns saker jag skulle vilja ändra på, resa tillbaka i tiden och ändra på så att det blev rätt. Det finns en del saker jag ångrar att jag gjorde en del andra saker som bara blev helt fel. Men det blir inte alltid rätt, det är något man måste leva med. Man gör fel, alla gör fel och alla gör rätt. Men gjort är gjort. Men krukset är att man måste förlåta sig själv om man har gjort någon man ångrar. Det är det som är det svåra.


30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0