Dag 24, Det här får mig att gråta

(Tidsinställt)
Johanna: Hmm.. jag vet egentligen inte vad som får mig att gråta. Senast jag grät var det för att vi hade MMA och linnea ströp mig... Hahah då grät jag resten av lektionen även fast jag inte var ledsen... Men visst skulle det hända något med någon som stog mig nära så skulle jag såklart bli ledsen. Men jag kan inte säga att jag börjar stor böla om någon skulle dumpa mig. Eller jo jag skulle säkert gråta men, men jag skulle gråta sen gå och lägga mig och det skulle kännas bättre, eller jag jag skulle känna mig tom och allt så som man borde känna men jag skulle inte gråta mig till sömns varje natt i en månad. Det tackvare mina underbara vänner!

Linnea: Confessions... Here it goes. Jag är väldigt mycket mer blödig är vad folk tror. På sistone så har jag gråtit nästan varje dag. Även om jag skulle vilja vara en stark, oberoende person som inte bryr sig om folks tycken, så är jag bara mjuk och ömtålig som vem som helst, och jag tar åt mig av allt. Även sånnt som kan vara menat som skämt. Vill man dock ha ett triumphkort som garanterar mina tårar så är det Desperate Housewives avsnittet Bang, Säsong 3 avsnitt 7, eller filmen Remember Me. Buuuhuuuu!

30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0