HAPPYFACE!

YÄÄÄÄS!! Jag är helt uppspelt men jag ska försöka förklara så gott jag kan.

I höstas skickade jag in bilder till tidningen Frida. När jag och Johanna fotar så her jag alltid superkul och det gjorde mig nyfiken på hur det vore att faktiskt jobba med modefotografi. Sååå, jag skickade in ett par foton och höll tummarna. Men ingen hörde av sig och jag glömde och gav upp. Tills nu!

Ni vet samtalet jag väntade på? Jo såhär var det att igårkväll såg jag ett missat samtal från ett nummer jag inte kunde. Så jag knappade in det på eniro och hjärtat stog still ett på sekunder när jag såg att nummrets användare var Frida tidningen. Då var klockan halv 9 och växeln var obemannad så att ringa tillbaka fick vänta till idag.

Det var mycket coolt när växeln skickade mig vidare till mode-Emelie och jag fick prata med henne personligen. Ännu bättre när hon berättade att jag var en av två utagna som ska komma och bli fotade för tidningen!

Måndagen den 24 är det preliminära datumet som är satt. Längtaar!

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: Jenny

OOOHHHHH!!!! Då ska jag kolla efter dig nr jag får tidningarna på posten! :D

2011-01-13 @ 18:27:53
URL: http://lindqvistan.blogg.se/
Postat av: Marie

Iiiih!!! :D shiet va kul! Låter bra, du som är så snygg dessutom! ;) <3

2011-01-17 @ 08:20:23
URL: http://Laristochat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0