Heeeeeeej bloggen...

Jag har visst bloggat sisådar två gånger på en vecka.. Inte okej, jag vet! Ändring skall genast ske. Annars kommer Johanna, ja jag vet vad men det blir säkert inte trevligt.

Grejen är bara att den senaste veckan inte har varit helt lugn, det är ingen bra ursäkt, men det har varit en väldig bergochdalbana mellan lycka, nedstämdhet, stress, ilska och ska jag vara helt ärlig en smula avundsjuka. Livet är hårt, svårt och sen efteråt, då är du död.

Nu sitter jag och pluggar NO, i alla fall är det vad jag borde göra. Egentligen chattar jag på facebook med Anton och Johanna. Shhhhh. Det är ju ingen fara, jag har bara typ, ehm, NO-prov imorgon.. Lixom.

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0