JAG VILL UT!

Jag vill just nu inget heller än att gå utanför dörren efter att ha varit instängd i en vecka! Alltså nix pix ingen sloka för mig idag heller! Igår kväll fick jag feber... IGEN! INTE KUL! Dagarna här hemma brukar bestå av att jag sitter i soffan, hostar, tittat på TVn som maler på med barnprogram (jag är ju lite barnslig av mig) och jag snyter mig! Det brukar också vara så att jag mår som värst på morgonen och vid middagen och framåt.
Men idag har hostan släppt från att vara en hosta som rispade i halsen till en snällare hosta. Jippei! Jag mår också bra nu på morgonen. Glaaaaaad!
Lyckokramar Johanna

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram ModelBea

2011-01-14 @ 10:35:44
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0