Morgonpigg som få!

Godmorgon godmorgon!
Eller, ja. Jag vaknade ju redan vi 11 och petade på Tyra som vägrade gå upp. Så jag är ju helt klar nu och får vänta medan Tyra duschar och klär på sig.
Ikväll är det Eclipse som gäller! Vi har bokat fram och tillbaka så många gånger att jag inte vore förvånad ifall att bokningen blivit struken för att vi krånglat så mycket. Men nu har vi 4 biljetter till 2 olika föreställningar bokade på 5 olika telefonnumer vid olika tilfällen. Men nu är att rätt och så fort Olivia ringer och säger att tåget från Stockholm rullar så går jag och Tyra och hämtar ut rätt biljetter. Klockan 18:30 eller 21:15 ska vi gå.
Nu ska jag sätta mig i Tyras rum och planera för dagen. Eller gå ut och undvika Tyras 16åriga finniga granne som är lite föör vänlig...
Have a nice day!

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0