Internet...

Tydligen så har jag lite dålig internetuppkoppling här ute så det förra inlägget som jag skrev kl 8:00 imorse publicerades alderles nyss. Dessutom blev det i kategorin systrar, men vem bryr sig. Skvallra inte för Johanna bara! Så, jag har ju faktisk legat i soffan här i 2 timmar och jag börjar känna att jag skulle villja röra på mig.. -Men jag har ju sovit dem mesta tiden, med en ljudbok spelandes i öronen så nu har jag ingen aning om hur långt jag ska spola tillbarka, så jag kan väl ligga kvar en stund till för jag är ju inte uttråkad än. Och om jag skulle bli det så kan jag bara låta JD:n (scrubs, dagdrömmare) i mig ta över en stund så kommer en timme att ha försvunnit på en sekund!



Mmm, aa,´m, va?


Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0