Lite mer om Tunisien

Vi bodde på Radisson BLU i Djerba. Det var ett jätte fint hotell.

Hotellets ingång.

Hotellet från poolsidan, natt.

På stranden kunde man träffa både sjalförsäljare och kameler. En dag var vi som jag sa ute och red i solnedgången. Det var faktist grymt coolt. Men eftersom jag aldring har ridit ensam på en häst förut så var det lite läskigt. Hästen jag red på tror jag hette Zisaar och den var också kär i en åsna... Så när vi red förbi den så ville min häst springa dit. Men eftersom jag var så konsentrerad på att sitta kvar på hästen så såg jag inte mycket av den. Vi red ochså på stranden och den envisa hästen ville inte göra som jag sa! Men när hästen ägare förstod det så red han bredvid och hölli min häst. Haha.

Jag på den åsne älskande hästen, Zisaar.

Mamma som är coollugn på sin häst. (Dålig bild för det är inte lätt att fota när man sitter på en häst)


Jag pappa Fredrik och de två häst ägarna, Vilo paus.

Ja det var det jag orkar skriva nu om den fantastiska ridturen. Mer blir de nog senare om marknade t.ex.
Puss och Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0