Vad är det för dag idag?

Är inte det den härligaste meningen som finns på sommarlovet? Annars så har man alltid full koll på alla veckodagdagar, datum, man räknar ner, 2 dagar till helg, 8 veckor till lov, 35 skoldagar, etc... Det är så skönt att vakna på morgonen av att rummet är för ljust för att det ska vara möjligt att sova vidare, gå upp, sätta på bra musik på högsta volym, skita i grannarna och dansa runt som en galning i underkläder! När man vaknar har man ingen aning om vilken veckodag det är och man struntar i det, så när man gå och lägger sig så vet man fortfarande inte om det är måndag eller torsdag.
Ja, men den här datumlösa dagen har faktiskt en plan. Shopping! Tänkte vänta in lunch bara för att spara in lite pengar. Efter att barnvaktat ett par gånger så har jag ju tjänat ihop lite pengar och dessutom så vet jag någon somm fyller år snart! Dock har hon inte fyllt än och hon är just nu lika 14:årig som jag är.
Dåså, nu ska jag gå upp och sätta på musiken igen.

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0