Mycket fint

F: Johanna, vet du vad jag drömde?
J: Ne
F: jag drömde att någon hade lagt ut clamores, och dom hade lagt dom framför mina fötter... Vet du vad det är?
J: (fattar inte vad han pratar om) haha nej
F: det är bomber med två laser strålar (visar med händerna) och om man korsar dom så sprängs dom. (hoppar runt på något krampaktigt sätt i soffan) Dom finns i cod.
J: aha..?
F: och dom hade lagt massor va såna framför mig och jag ba (hoppar runt ännu konstigare) kämpa och kämpa och sen vaknade jag (sitter på golvet) för jag såg dom inte...
Så de fick jag höra så här precis när jag vaknade...
Men idag så kommer Linnea hit och vi ska fota! Funny funny!
Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad söt du är johanna :) <3

2010-11-03 @ 10:56:44
URL: http://kkajsabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0