Tydligen slog påsen saxen..?

Mamma ringde just och anionserade att hon kommer att hinna ta Johan till frisören så att jag slipper. Så jag är väl fast hemma och gör ingenting då.

Kollar på Sweet16 på MTV, bortskämda unge altså! Haha, nej men man blir ju lite avundsjuk när någon säger snälla pappa får jag bilen och han svarar: okej, jag kan inte säga nej till någon så söt. Joo, altså, jag får också allt jag vill ha. Not.

Jag har just tagit ett stort steg och kopplat upp telefonen mot datorn så snart kommer jag att ha 200 nya bilder som borde ligga uppa på bloggen redan. Jo, jag skäms lite för det. Men det verkar ju som om ni har lyckats ta er igenom texterna jag skrivit ändå. Bilder kommer dock inmom kort tillbaka!

Kramar Linnea

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad händer ikväll då? Fredagsmys? =)



2010-11-12 @ 16:56:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0