Morgontrött

Jag är så sjukt trött på morgonen. Det är helt sjukt! Som tur är så börjar vi först 9:05 idag, förhoppningsvis har jag vaknat till då.

Oj oj oj, om Cissi kommer och säger att jag måste redovisa mitt speech, huuuuh(!!), då måste jag snabbt spela död eller någonting. Shieet, vad ska man göra när man ligger en vecka efter redovisningsdatum? Jag kan ju sällan säga sanningen, att den fortfarande inte är klar. För tro mig, i så fall kommer spelandet i "spela död" inte att behövas...

Very well, jag har 2 lite apelsinjuice i kylen, jippie! Brekfast time!

Kramar, Linnea

Kommentarer
Postat av: H A N N A - F O T O B L O G G

Linnea ! Jag hittade citatet jag snackade om :o

kolla min blogg!<3

2011-02-22 @ 09:08:49
URL: http://hhannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0