Road trip!

..till båten..
Åkte med familjen till båten idag, för att prova en massa textiler. Vi ska klä om det mesta och byta alla gardiner, panela delar av mitt rum och inte minst (här kommer mammas favoritord) "fiffa" med kuddar, filtar och plädar. Jag ligger lite efter i planeringen av hur det ska se ut nere hos mig, men idag fotade jag hela rummet så jag kan planera här hemma. Längtar nästan tills våren då jag får renovera lite och måla om åtminstone.

Nyss såg jag filmen I rymden finns inga känslor och drack typ en liter juice. Resten av familjen såg filmen igårkväll men jag missade den då för jag var ju med Johanna och pojkarna och såg nya disneyfilmen Trassel (Tangled). Underbar film!

Kramar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0