Paus en stund nu.

Städar och packar om vartannat men nu har jag tagit mig en paus och äter ett äpple skuret i 30 bitar eller något sånt. Jag var hos tandläkaten idag och spände tandställningen till bristningsgränsen. Buhuu, sad face. Gud vad jag längtar efter att få ta bort den altså!

Jag kanske borde göra lite läxor sen också. Svenskaläraren har gett oss i uppgift att skriva ett brev om oss själva och hur vi fungerar i olika klassrums situationer. Dessutom så ska vi recensera en film, "This is England", och eftersom att det här arbetet kommer att göras under veckan jag är i Italien så har jag fått, wait for it, lov att skriva den under tiden jag är borta. Oh happy day, right?


Kramar, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0