Peppad till max för Italien!

Väskorna är nästan packade och förbredelserna flyter på. Imorgon vid 6-tiden på morgonen lyfter mitt plan och jag är off to Italy!

Sitter och känner mig oerhört nyttig just nu. Jag har just klippt hela gräsmattan helt själv så nu är armarna smått trötta men humöret på topp! Hela jag stinker gräs, men det är lätt fixat med en dusch och sen ska jag läsa lite läxor innan middagen. Hör ni? Grymt duktig! :D

Sen efter middagen ska jag beskära en bild som morfar ska få i 70-årspresent (hans födelsedag är anledningen till Italienresan). Jag och mamma var på Model House i söndags och vi har köpt hem 100 fina bilder, både med oss båda och var och en för sig. Hur som helst så tyckte mamma och pappa att det vore en bra idé att som extrapresent ge honom 2 fina inramade bilder, en på mig och en på mamma. Pappa fick välja bilder och av någon anledning valde han en då min hand tar upp halva bilden (en close up bild) så jag ska göra om den lite snabbt utan att han märker något (host).

Förresten så måste jag bara nämna att Johanna som ni vet var knattetränare idag utförde det uppdraget exemplariskt! För vad vore jag för vän om jag inte hade smygit dit och tjuvkikat? ;)

Kramar till er alla!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0