Dag 12, i min handväska

Johanna:
Ja haha den här har jag längtat efter. Fråga min inte varför, för det vet jag inte.

Vad finns här? 

Från höger: Ett kvitto, ett paket näsdukar, halstabletter, en liten skylt från filmfestivalen, en tia, två påsar med nå godis från tomas sabo (coolt vah?), en sån brochyr, ett tänt värme ljus, en kastanj, två armband och två snoddar, sist men inte minst en karta över mickel elias i stan! :D 
Frånvarande: min plånbok... Den brukar vara där.


Linnea: Haha, men vänta här nu. Det finns en sak ni ska veta om mig. Vintertid så föredrar jag nämligen fickor. Asså, med tjocka jackor och så. Jag blir galen på att väskorna halkar runt på ytterkläderna! Så vad har jag i mina fickor då?

Stora fickor=me gusta (spanska för "jag gillar")

Höger vs vänster ficka.

I höger ficka (till höger, ordning som man läser):
Armband, nödvändigheter (hehe), nycklar, bussremsa, puderborste, nyckel (vet inte vart den går), kalender, TicTacs, necesär.

Vänster ficka:
Bussremsa, tuggummi, rabatt på lindexsmink, ehm mer nödvändigheter.., näsdukar, penna, 2 läppstift och ett läppglans, kvitto på mina glasögon, en kastanj, en lyckopeng, visitkort, diverse snoddar.

Oh yääs!

30 dagar
Kramar Johanna och Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0