Dag 13, Den här veckan

Johanna:
Måndag (idag), Hämtat kusin på centralen och sen till Centrum och köpt lite grejor. Nu väntar vi på Morfar som ska ta oss till staden och där ska vi se på teater.
Tisdag, Träna, sen får v i se vad vi gör mera
Onsdag, Kusin lämnar oss, träna?, Någon som vill hitta på något? Happyface!
Torsdag, Träna, hitta på något?
Fredag, Nyårsafton, Woohoo! Linnea kommer hit, fix och Trix
Lördag, antagligen död... Men ja PACKA!
Söndag, Buss till Sälen med Fina kompisar! Se upp i Backen!

Linnea:
Måndag, Shopping med kusin Tyra, köpte überfina koppar och en väska (!!), lite underkläder blev det också.
Tisdag, Eftersom Johanna har skrivit "träna" så betyder det att jag också ska träna. Vill helst till SollentunaC också.
Onsdag, Jag vill Johanna! Fast jag ska klippa mig fick jag just reda på. Iman Mansoor, jag kan varmt rekomendera.
Torsdag, "Träna", PULKA!! Piknik under det blåa trädet vid centrum, yääs!
Fredag, Nyåååår! Till Johanna och partajjja!
Lördag, Wait for it, waaait for it, PACKA, jag me. Lotta trygg ringde idag och berättade att jag också får följa med på vinterläger!
Söndag, Buss, men inte till Sälen som Johanna säger, till ett ställe nära Sälen. Inte alls Sälen, gosh!

30 dagar
Kramar Johanna och Linnea


Kommentarer
Postat av: Louise

Halli Hallå I Stugan :O

Vet ni va?

jag gillar eran blogg

och sen tycker jag att vi får ta och sees snart. Min och verros plan blev inte sååå lyckad :(

2010-12-27 @ 21:25:42
URL: http://dreamsensation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0