Dag 16, min först kyss

Johanna: jag antar att det inte är pussar som menas med det här... För i så fall har jag ingen aning. Haha. Men i alla fall jag antar att min fösta kyss fick jag av min förra kille för (hmm...) två sommrar sen. Vi satt på akterdäcket på hans båt, och ja haha. Men men vi skulle inte ses på jäääääätte länge efter det. Han skulle på seglarläger och jag skulle vidare med min båt. i hamnen på sandhamn var det by the way. Haha minnen. Sen stod han och vinkade av oss när vi la loss från sandhamn.

Linnea: Jahaaa, Johanna spoilar min innocence med sin diss av "pussar". Hösten  -08 skulle jag tro. Volleybollkille. Oups, har aldrig sagt detta förut, jag skämdes väl då och gör fortfarande lite. Det fanns en åldersskillnad, på 4 år... Once again, oups. Ingen gullig romantik var inblandad som i Johannas fall. Det ledde ingenstans heller, bara den gången och en månads undvikande. Haha, det är roligt nu när jag tänker tillbaka, men gud vad jag skämdes då. Shiet, nu måste jag blogga fett mycket så det här inlägget bara blir en del av bloggens historia. mycket skäms jag fortfarande...

30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah Linnea! Inget att skämmas för ;) du är så söt så :D <3

2010-12-30 @ 21:40:41
URL: http://sommarsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0