Dag 17, mitt favorit minne

Johanna: Ett favorit minne. Hmm.. Jag har många men det måste nog vara örebrocuppen förra sommaren. Michael Jackson hade precis dött och vi hade spelat några matcher den dagen. Vi gick till McDonaldsen som låg nära där vi bodde med hela laget på kvällen. Jag Susan och några till stod i kön för att beställa. När Susan får ett sms om hennes kanin som inte mådde bra. Hon blir ledsen och börjar gråta. Det står ett gäng bakom oss, två tre killar och en tjej tror jag det var. Den ena killen ser att Susan gråter och säger.
Killen- "Ååhh är det pojkvännen som har gjort slut?" med en sådär lådsas ledsen ton.
Vi- "NEJ, Det är hennes kanin hon är ledsen för!" Argt tillbaka.
Killen- "åååh har kaninen dött" med samma lådsas ledsna ton.
Susan vänder sig om och säger:
S "NEJ det har den inte!" och slår killen med handen så att det blir en röd hand på bröstkorg. Han vart helt paff och gud vad vi skrattade! Det är ett gott minne. Hahaha.
Linnea: Hahaha, om Johanna som sitter här bredvid inte hinner stoppa mig sååå.. Jo, i våras så skulle jag förja med henne till Stinsen för att hon skulle kolla synen. Vi satt på tåget när jag nyfiket frågade hur dåligt hon egentligen såg. "Ser du typ vad det står på skylten därborta?" Hon kollar i riktningen jag pekar och spänner pannan lite innan hon frågar "Vilken av dem?" Linnea goes ... "Johanna, det är en skyllt..."
Hihihihih, roligt eller vad? Hon behövde typ metertjocka glasögon sen också.
30 dagar
Kramar Johanna och Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0